ענתיקות בכפר סבא – איך מזהים אותן ומה יש לעשות איתן?

ענתיקות בכפר סבא הוא שם כולל לקבוצה גדולה מאד של רהיטים, חפצים או פריטים שונים שהיו נפוצים בעבר או שהם בעלי עיצוב שכיום כבר בקושי אפשר למצוא. טרנדים שהיו וחלפו עם הזמן או שיטות עבודה וייצור שהיו נפוצות בתקופות זמן מסוימות אך כיום כבר לא רואים מהן כבר. יש מי שמסיים את השימוש בפריטים אלה ועובר הלאה ויש את מי שמפתח רגש עז כלפי אותם פריטים וקשה לו להיפרד מאותם פריטים, גם אם הם כבר לא בשימוש או אפילו בלויים. ענתיקות בכפר סבא כיום הם רהיטים בעיצוב מיוחד שאפיין את שנות ה- 60, ה- 70 או ה- 80, חפצי נוי לבית, אהילים למנורות או כל מה שהמראה שלו מרמז על כך שהוא ישן ושייך לתקופת חיים רחוקה שחלפה כבר מזמן. מהן ענתיקות ומה הקשר ביניהן לבין פריטי אספנות למכירה?

 

איך מזהים ענתיקות בכפר סבא?

מצד אחד אפשר לחשוב שאין זה קשה לזהות ענתיקות בכפר סבא, שכן את העיצוב המודרני והעכשווי כל אחד מכיר וכל מה שחורד מזה או נראה ישן יותר – הרי שיכול להיחשב כענתיקה. ישנם סוגים של אריגים, בדים, חומרי גלם ואפילו חריטה של שמות חברות שכבר ידוע שאינן קיימות יותר – כל אלה יכולים לסייע להבנה כי החפץ או הרהיט המדובר הוא אכן ענתיקה וכך יש להתייחס אליו. במידת האפשר כדאי לשאול את בעליו החפצים אודות התקופה שבה הם נקנו, היכן או ממי וכך אפשר בקלות יותר להעריך האם אכן מדובר בענתיקה או שמא הרהיט הוא אולי עתיק אך לא בהכרח יהיה מה לעשות איתו בהמשך, בדומה למה שאפשר לעשות עם ענתיקות בכפר סבא. ישנן כאלה שאפשר יהיה להמשיך ולהשתמש בהן (גם אם לא על ידי מי שהן היו בבעלותו עד כה) ויש כאלה שעם כל הכאב הגדול – לא יהיה מנוס מלזרוק אותן ולוודא שלא ייעשה בהן שימוש חוזר.

 

 

מה יש לעשות עם ענתיקות בכפר סבא?

כאמור – אם מדובר ברהיט או חפץ שניתן עדיין לעשות בהם שימוש – הרי שמי שרואה בהם בעלי בעלי ערך גבוה ישמח שהם ימשיכו להיות חלק מהשגרה היומיומית שלו. נפוץ מאד למצוא חפצים ורהיטים שהם ענתיקות בבתים של אנשים מבוגרים, אם כאשר הם עדיין חיים בבית ואם לאחר שהם מפנים את הבתים שלהם וצריך לחשוב איך ממשיכים הלאה עם אותם חפצים ורהיטים. במידה ואכן מדובר בענתיקות כפר סבא – הרי שהדבר הנכון לעשות הוא להציע אותן למכירה לסוחר ענתיקות וחפצים עתיקים, גם מפני שהוא יידע איך יהיה הכי נוח ונכון להתנהל איתם ולטפל בהם וגם מפני שיכול להיות שהוא זה שיידע מה הערך או השווי שלהם ואפילו יסכים לשלם עבורם. כאשר פונים אל סוחר עתיקות בכפר סבא שפועל בצורה רשמית ומוסמכת – אפשר להיות בטוחים שהחפץ יקבל את הכבוד המגיע לו וימשיך להיות בשימוש על ידי מי שמבין את הערך שלו ואת העבר שהוא נושא עימו. כמובן ניתן גם להקים חנות וירטואלית ולבצע קידום אתר סחר כדי לקדם את העתיקות בכפר סבא בגוגל ולמכור אותם אונליין.

אהבתם? שתפו:
5/5
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
אולי יעניין אתכם גם: