פינוי דירה במרכז – מה אפשרי לעשות עם חפצי האומנות?

אחד הדברים המאוד קשים עבור משפחתנו לאחר מוות של קרוב משפחה הוא התהליך של פינוי דירת נפטרים מרכז. זהו כמובן דבר חובה לעשות על מנת שנוכל להשכיר את הדירה במרכז או בכל עיר אחרת או אפילו למכור אותה, התהליך יהיה כרוך תחשובות מורכבות ומטלטלות עבור רובנו. במסגרת התהליך יש לטפל הרבה מאוד נושאים, למיין אותם ולעתים אף לזרוק חלק מהם לזבל. רוב החפצים הישנים יהיו כאלה שיזכירו לנו את הנפטר ויעוררו לא מעט רגשות ולכן הוא קשה מאוד עבור רבים מאיתנו. חלק מהפריטים אותם נצטרך למיין יהיו תכשיטים, פריטים אישיים כמו תיקים, פרטי לבוש, מצעים, מגבות וגם רהיטים ועתיקות.

בכדי לבצע את התהליך ולהפוך אותו פשוט עבורנו גם בהיבט המנטלי וגם בהיבט הפיזי ישנן חברות שעוסקות בפינוי דירת נפטרים במרכז על כל תכולתה כאשר חלק מהפריטים הם זורקים עבורכם בעוד שחלק מן הפריטים הם יכולים לקנות מכם תמורת תשלום.

 

על פינוי דירת נפטרים במרכז ועתיקות

במקרים רבים בדירות נפטרים ישנם חפצים עתיקים רבים כמו רהיטים רבים או חפצי אומנות שנרכשו לפני זמן רב וכיום בעלי ערך סנטימנטלי עצום. סביב עתיקות אלו יש לא מעט עניין, שכן קודם כל חפצים אלו בעלי ערך סנטימנטלי שאנחנו לא רוצים להשליך אותם לפח עקב כך שהיו שייכים ליקרים לנו ומעבר לכך יש לציין כי אותן עתיקות שוות לעיתים הרבה מאוד כסף.

לכן, ישנן חברות שבאות אליכם עד הבית, נותנות לכם הצעת מחיר עבור רכישת חצפים עתיקים ולמעשה קונות אותן מכם. לאחר הקנייה של אותן עתיקות תפנה החברה את הפריטים העתיקים ותעביר אותם בצורה מכובדת לחנות, גלריה או לבעלים החדשים שלהם. אנחנו למעשה בתור המשפחה של הנפטר מקבלים שירות פינוי תכולת דירה של נפטר בצורה מכובדת ועל הדרך גם מרוויחים סכום כסף עבור מכירת העתיקות. במקרים רבים באותה הזדמנות החברה גם תפנה את שאר החפצים, כולל חפציו האישיים של הנפטר.

 

כיצד מתבצע פינוי דירת נפטרים במרכז?

אז אחרי שהזמנו חברת פינוי דירת נפטרים במרכז כל שעלינו לעשות הוא לקבוע איתם מועד בו יגיעו אל הדירה שלנו ויתחילו לבצע את מלאכת הפינוי. קודם כל יש לבצע מלאכת מיון של כל החפצים של הנפטר כאשר לאחר תהליך המיון נוכל לומר לאנשי החברה אילו חפצים יש להם ערך סנטימנטלי ואנחנו רוצים להשאיר אצלנו ומה אנחנו מעוניינים למכור לחברה ולבסוף אילו מוצרים אנחנו רוצים לזרוק לזבל.

נציג מחברת הפנוי יספק הצעת מחיר עבור כל אותם חפצים ערכיים וניתן יהיה למכור אותם בדגש על רהיטים וחפצים יקרי ערך כמו חפצי אומנות. לבסוף יחלו אנשי החברה בפינוי של כלל החפצים שהם רכשו מהם ושל החפצים אותם רצינו לזרוק כאשר כל התהליך מתבצע בצורה מכובדת ומהירה עבור המשפחה עם מינימום התעסקות.

אהבתם? שתפו:
5/5
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
אולי יעניין אתכם גם: